برای انتخاب یک مشاور فروش برای شرکت خود دقت کنید که مشاور مورد نظر هم از نظر آکادمی هم از نظر اجرا تجربه کافی داشته باشد

در حال حاضر به خاطر حجم عظیم تبلیغاتی و در دسترس بودن رسانه های مجازی هر کسی به راحتی با چند تبلیغ در فضای مجازی می تواند ادعا کند که تبدیل به مشاور فروش شده است

حتما دقت کنید که مشاوری که انتخاب می کنید با استفاده از فضای رسانه ای تبلیغاتی خود را بزرگ نکرده باشد

بسیار دقت کنید که مشاور فروشی که انتخاب می کنید با اغراق و ادعا خود را به شما معرفی نکند حتما به بیشینه و تاریخچه کاری و تجربی فرد مراجعه کرده و بررسی دقیق نسبت به رزومه فرد مورد نظر داشته باشید

موفق باشید


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دفتر فروش پکیج دیواری و دستگاه تصفیه آب در شیراز پردیس شهید رجایی ارومیه تحفه درویش رایانه المهدی پاورپوینت فصل ۲ حسابداری مدیریت استراتژیک دکتر نمازی تجهیزات دندانپزشکی دانستنی ها یغما چتر سبز یادداشتهای رضا ضیایی